Platba a doprava

Platba a doprava

 

Platební možnosti Cena včetně DPH
Dobírkou 59 Kč*
Dobírka - paletová přeprava 99 Kč*
Bankovní převod vč. QR kódu pro snadnou platbu 0 Kč
Platba kartou 0 Kč
Platba pomocí Apple Pay 0 Kč
Platba pomocí Google Pay 0 Kč
Online bankovní převod 0 Kč
Online převod – Air Bank 0 Kč
Online převod – Česká spořitelna 0 Kč
Online převod – ČSOB 0 Kč
Online převod – Komerční banka 0 Kč
Online převod – MONETA Money Bank 0 Kč
Online převod – Fio banka 0 Kč
Online převod – mBank 0 Kč
Online převod – Raiffeisenbank 0 Kč
Bankovní převod pro majitele účtu u jiné banky (CZ). 0 Kč
Odložená platba. Nakupte hned, zaplaťte později. 0 Kč
Odložená platba – Twisto 0 Kč
Odložená platba – PlatímPak 0 Kč
Platba na třetiny bez navýšení 0 Kč
Nákup na třetiny – Twisto 0 Kč
Rozložená platba - ESSOX 0 Kč
Nákup na splátky 0 Kč
Nákup na splátky – Cofidis Pay 0 Kč
Nákup na splátky – ESSOX 0 Kč
Online převod – Partners Banka 0 Kč

* Podle čl. 5 odst. 5.5 obchodních podmínek je u objednávek přesahujících 10 000 Kč, případně při tónování barev, stanovena povinnost uhradit zálohu minimálně 50 %. U barev, omítek a penetrací tónovaných na zakázku není možné zboží vracet ani požadovat zpět zaplacenou zálohu. Ve všech ostatních situacích je záloha vratná, pokud by zboží nebylo možné dodat například z důvodů vyšší moci

 

Doprava
Zajišťujeme doručení prostřednictvím několika dopravců. Výsledná cena dopravy se vypočítá automaticky v nákupním košíku podle váhy a rozměrů objednaného zboží. Níže uvádíme orientační přehled s cenami od. U vybraných dražších produktů může být nabízena doprava zdarma, která se v takovém případě následně vztahuje na celou objednávku.

Způsob dopravy Cena včetně DPH
Osobní odběr - výdejní místa ČR od 72 Kč *
Osobní odběr - výdejní místa SR od 99 Kč *
Doručení přepravce na adresu zákazníka ČR od 105 Kč *
Doručení přepravce na adresu zákazníka SR od 119 Kč *

* U některých objednávek přesahujících 10 000 Kč je možné v sjednat dopravu za výhodnější cenu, případně zcela zdarma. Pokud si přejete tuto možnost prověřit, odešlete objednávku a do poznámky uveďte „Prověřit zlevnění dopravy“. Před vyřízením vás budeme kontaktovat a domluvíme podrobnosti.

Doprava a převzetí objednávky

-  Zásilky doručujeme v pracovní dny.
-  Při převzetí zkontrolujte obsah balíku - poškození nemusí být na obalu vidět.
-  V případě poškození je nutné s dopravcem sepsat reklamační protokol a kontaktovat naši podporu. Bez protokolu nelze reklamaci uznat.
-  Zásilku je třeba vyzvednout v termínu stanoveném dopravcem.
-  Nepřevzaté zásilky přepravce vrací zpět, náklady na dopravu oběma směry a manipulační poplatek 5 % (min. 160 Kč) následně hradí zákazník.